Data e postimit: 2014-08-11 14:50:27
Lexime: 3841
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Mos pyet sa jetojë,po si jetoi !

Vepra te ngjashme
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kur të vdes një ditë!
Pas një kohe kur unë më s’do jem, do jetë ajo ditë kur gjithçka e mbetur nga unë do jenë vetëm kockat, e mishi do të jetë tretur e do jetë bërë një me dheun, ashtu si hi i njëtrajtshëm. Mbi kockat e mia do kalojnë qindra njerëz, e ku...
Autori: Endri Vela · Lloji: Poezi personale · Tema: Poezi Moderne
I bukur u thye ne gjerdan u be i ndryshem erdhi me arome u be enderr enderriti jetoi
Autori: Enkeleana dhe Lindrit Ramaja · Lloji: Tregime per femije · Tema: Lulja ne oqean
Nje here e nje kohe na kishte jetuar nje mbreteri.Aty sundonte nje princ i vogel.Njehere ai ishte duke shetitur ne pyll ai gjithmon kishte deshir te behej i fort.Ai pa lulen ne oqean dhe e mori dhe tha:-kam deshir te behem i fort dhe atij ju realizua en...
Autori: ska rendesi :P · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria ime
te dua aty ku ne u takuam te dua aty ku ne u dashuruam te dua aty ku fati na bashkoi te dua aty ku shpresa tek ne jetoi pa ty jeta ime ska kuptim pa ty jeta ime eshte mallkim pa ty shpirti im qan me lot pa ty nuk jetoj dot. pse u zume,pse u nd...
Autori: Hakumatuqivrima · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Si te qish vjerren kur e ke mega pidh
ishte dhendri dhe ai e kishte vjerren mega pidh.Ai mendonte se si te shkonte te vjerra me ta qi dhe i thote gruas se tij"Ca te coj nonji gje te mami se kshu mdoli rruga".Gruaja i dha,mjalte,kos,buke.Niset dhendrri dhe ecen gjysem rruge Merr mjaltin e fsh...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Ndonjëherë njeriu ,duhet të ketë inat edhe nga vetëvetja ! 2.Nuk sjell gjithmonë jeta shpërblime ! 3.Përvoja e mëson njeriun si të jetojë ! 4.Lumit asnjëherë si ndalet burimi !
Autori: Q.K · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nje dashuri per teje asaj qe mendojm
Dashuri ... do te thot te kesh dashurin dhe respektin nga nje person,e ate ma dhurove ti me dhe nje kuptim te vertete jetsore. Me fale dashurine dhe lumturin qe askush smund ta kete, nga ti mesova ndjenjen e te dashurit dike fort. Nga syte e ty une fillov...
Autori: Dava Frrokaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Per Mjekun
EMRI I MJEKUT ESHTE ZGJATE JETESI PER ME QENE MJEK TAMAN SE PARI DUHET TE JETE HUMAN NE QOFTE SE MJEKESIN SE KA PASION SHKOLLEN PER MJEK MOS TA VAZHDOJE DETYRA E MJEKUT ESHTE ME PERGJEGJESI SE KA TE BEJE ME JETE NJERIU PO TE SHKOLLOHESH PER MJEKESI...
Autori: Dava Frrokaj · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Doktorri
EMRI I MJEKUT ESHTE ZGJATE JETESI PER ME QENE MJEK TAMAN SE PARI DUHET TE JETE HUMAN NE QOFTE SE MJEKESIN SE KA PASION SHKOLLEN PER MJEK MOS TA VAZHDOJE DETYRA E MJEKUT ESHTE ME PERGJEGJESI SE KA TE BEJE ME JETE NJERIU PO TE SHKOLLOHESH PER MJEKESI...
Autori: anairis · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Te erdhi dita shqiperi ,një ditë që e kemi pritur prej shumë kohësh . Do te festojme per ty sepse ti bere qe te kemi mish te pjekur.pune e madhe se tu dogjen vetullat dhe qerpiket ti s'pyet per rrezikun ndaj hap nje goldenigell, kuq e zi shqiptaria....
Autori: Olaaa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoku
Shoku im i ngushte i cili u dashurova me te. Ai per te cilin do te jepja jeten. Ai me te cilen kaloj diten.Ai me te cilin zihemi per disa dite dhe pajtohemi prap.Por une nuk do te jetoja pa shakate e tij .Nuk do e kaloja jjeten pa te.Une nuk mungoj asnjeh...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Ka të qet qikjo rrugë - Një kalimtar e pyet njërin Ka të qet qikjo rrugë - Ai ia kthen : qikjo rrugë të qet në teste Po ti per ka je tu shku ....
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
A je njeri me duar te pastra - E pyet gjykatësi një të pandehur :A je njeri me duar te pastra - I pandehuri : Po si jo gjykatës 10 herë në ditë i laj duart ....
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi
Ne kete bote kemi dhurate njerez shume persona te pacmueshem.Nje nder keto mrekulli eshte dhe mesuesja.Nje titull i bekuar qe zoti ua fali njerezve me dhunti te vecante.nese hapin e pare ta mesoi prindi,mesuesja do te jete njeriu i pare qe do te mesoj te ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com